baligal1gam

  • ۰
  • ۰

لیزر شقاق

درمان شقاق با لیزر به صورت درمان قطعی می باشد، در 95% موارد در روش جراحی چه با لیزر چه با چاقو درمان قاطع است. این فکر و ذهنیت اشتباه که خیلی ها می گویند که چندین بار انجام دادیم اما خوب نشده کاملاً اشتباه است اگر این کار را یک فرد تجربه دار و کسی که بارها این کار را انجام داده باشد انجام دهند درمان کافی و بیماری بدون برگشت خواهد بود.

یک ذهنیت غلط دیگر هم وجود دارد که که می گویند کسی با لیزر عمل نماید دچار بی اختیاری نسبت به گاز یا مدفوع می شود که این هم از یک ذهنیت غلط می باشد.

نداشتن ترس برای بیمار

در عمل جراحی به دلیل اینکه قرار است بدن زیر تیغ جراح برود و شکافته شود ترس های فراوانی را برای بیمار به همراه دارد. اما لیزر این ترس را برای بیماران به وجود نمی آورد.

دوره نقاهت کم

در روش درمان با لیزر پروسه ی درمانی بیمار در کم تر از ۱ ساعت پایان می رسد و بیمار پس از آن بلافاصله مرخص می شود. همچنین می تواند امور روزمره ی خود را آغاز کند . اما در روش عمل جراحی، بیمار برای مدت زمان ۱ الی ۲ روز پس از انجام جراحی باید در بیمارستان بستری گردد.

عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان

عمل لیزر به صورت سرپایی صورت می‌گیرد و نیازی به بستری شدن ندارد.

عدم نیاز به بیهوشی

برای درمان شقاق با لیزر نیازی به انجام بیهوشی عمومی نیست و بیمار فقط تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد که هیچ گونه عوارضی برای بیمار به همراه ندارد. اما انجام بیهوشی عمومی عوارض متعددی برای بیماران ممکن است به وجود بیاورد..

نیاز به پانسمان

یکی دیگر از مشکلاتی که روش های جراحی با خود به همراه می آورد، نیاز به پانسمان کردن است زیرا بیمار پس از عمل جراحی دچار خونریزی می شود، اما در درمان شقاق با لیزر این مشکل وجود ندارد.

کاهش درد

در روش درمان با لیزر بیمار با هیچ گونه دردی روبرو نمی شود زیرا لیزر در هنگام برش و برداشتن تگ پوستی انتهای عصب بریده شده را ترمیم می کند.

خونریزی

در روش لیزر شقاق خونریزی وجود ندارد زیرا لیزر، عروق کوچک بریده شده در هنگام عمل شقاق را ترمیم می کند.

  • ۹۹/۰۱/۲۱
  • gzl

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی